הגבאי במרכז: יום עיון וכנס רבנים וגבאים מיוחד

ארי טננבוים 1 Comment on הגבאי במרכז: יום עיון וכנס רבנים וגבאים מיוחד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם הגעת הרבנים והגבאים חיכתה להם תערוכה שבה נערכה הצגת יצרנים מתחום בתי הכנסת, לאחר מכן נערכו הרצאות מקצועיות לניהול נכון ותקין של בתי הכנסת בנושאים הבאים: "היבטים משפטיים בניהול קהילה" על ידי עו"ד שמעון גרוס גבאי בית הכנסת וחבר המועצה הדתית, "שמש או גבאי ואחריות אישית קהילתית" על ידי אלי בן הרוש יו"ר התאחדות בתי הכנסת, "תפיסת בית כנסת כמרכיב בטחון בעת חרום" על ידי קב"ט בטחון וחרום בעיריית פתח תקווה, "בית כנסת, גבאים ומתפללים" על ידי הרב אברהם סבג, מ"מ ראש המועצה הדתית ויו"ר וועדת בתי הכנסת, "ביטוח לבית כנסת, חובה או רשות ומהי תעודת זהות לספרי תורה" ע"י סוכן ביטוח.

כנס הרבנים והגבאים הגדול נערך בשיתוף התאחדות בתי הכנסת ביום א' באולמי 'מייפל' בפתח תקווה, במעמד הרב הראשי לפ"ת הגאון הרה"ג מיכה הלוי, רב שכונות הצפון הגאון הרה"ג משה פינטו, הגאון הרב אברהם אבידר דיין בבית הדין פ"ת, ראש ישיבת עטרת הלויים הרב יהושוע הלוי, רב שכונת שעריה אחדות הרב חנניה נוני, הרב יעקב הסייאג, הרב חיים בריסק רב יוצאי חבר העמים, ראש המועצה הדתית פ"ת ראובן יוסופוב, מנכ"ל המועצה הדתית עופר אברהם, סמנכ"ל המועצה הדתית ומנהל מחלקת הכשרות והנישואין ינון פרסיק, מ"מ ראש העיר הרב אליהו גינת, ראש המועצה הדתית לשעבר מר פלטיאל איזנטל, חברי וחברות הנהלת המועצה הדתית: עו"ד שמעון גרוס, הרב יעקב ורנר, הרב יוסף שנה, משה זילברברג, וגב' הדס קופר.

יו"ר המועצה הדתית פ"ת, ראובן יוסופוב בירך המשתתפים ואמר בדבריו "כי לא תמיד המתפללים מודעים להשקעה הרבה, למסירות הנפש ולזמן הרב שגבאי בתי הכנסת משקיעים מזמנם בהתנדבות מלאה שלעיתים באה על חשבון המשפחה. כיו"ר המועצה הדתית, אני מקדש לעצמי חובה וזכות גדולה וחשובה לטפח, להשקיע ולהוביל דרך להנגשת שירותי הדת לכל תושב ותושב. בתי הכנסת, הרבנים והגבאים היקרים הם החוט המקשר בין המועצה הדתית, העירייה והקהילה. הקשר שלנו עם הגבאים הוא ישיר ואנו כאן לענות על כל צורך למען הקהילה. אנו מוקירים את פועלכם. אני רוצה להודות לראש העיר רמי גרינברג, פתח תקווה התברכה בראש עיר עם עשייה רבה למען תושבי העיר גם בתחום שירותי הדת, רואים זאת בדאגה שלו לצרכים של כל הקהילות בעיר, לבניית בתי כנסיות ומקוואות תוך שיתוף פעולה מלא עם המועצה הדתית. כמו כן, תודתי למנכ"ל המועצה עופר אברהם על הניהול המקצועי ולכל עובדי המועצה הדתית שפועלים כל העת לשיפור שירותי הדת לטובת תושבי ותושבות העיר".

צילום: יעקב כהן



1 תגובות

מיין תגובות